Ti kérdeztétek

 

 Mi történik a kampány indítása menüpont után?

A „kampány indítása” menüpontra kattintva lehetőség nyílik kiválasztani az adott felületek közül a legszimpatikusabbat. Ez lehet online, offline vagy akár egyedi megjelenési lehetőség.

 

Hogyan tudom kiválasztani a kampány kezdetét és végét?

A kampány kezdetét és végét a kosárba helyezés után lehet kiválasztani. A termék mellett található egy naptár, ebben tetszés szerint kiválasztható a kampány időszaka.

 

Mi a teendő miután sikeresen megtörtént a rendelés?

Sikeres rendelés után a grafikai anyagok elkészítése szükséges. Amennyiben online felületről van szó, úgy a grafikai anyagot e-mail-es formában kell eljuttatni. Offline felület esetében (pl. ELTE/ GDF plakát) el kell juttattatni a megfelelő intézménybe.

 

Kinek kell elküldenem a szükséges anyagot a kampányhoz?

Mindig az adott felületet birtokló intézménynek. Erről értesítést fogsz kapni.

 

Hogyan történik a fizetés?

A fizetés minden esetben utalásos formában történik. A megrendelés leadása után egy automatikus e-mail-t fog kapni, melyben fel van tüntetve a bankszámlaszám.

 

A kampányhoz szükséges grafikai anyag elkészítését nekem kell vállalni?

Alap esetben igen. Amennyiben nem tudod megoldani, színesen állunk rendelkezésedre. A grafikai anyagok elkészítését plusz költség fejében. Utóbbi esetben egyeztetés szükséges telefonon (+36 20 246 6119) vagy e-mail formájában (info@hedsolution.com)

 

Honnan tudom azt, hogy biztosan kihelyezésre kerültek az adott épületben/ online felületen a grafikai anyagok?

A hirdetés megjelenítését követően az offline felületek esetében fotódoukementációt bizosítunk, online hirdetés esetén pedig mindig ellenőrizhető az adott felület. 

 

Ki segít a grafikai anyagok kihelyezésében?

Miután a grafikai anyagot biztosítottad a részünkre, mi magunk vállaljuk a kihelyezését.

 

Ha a kampány több hónapos, abban az esetben egyben vagy részletekben kell kifizetnem a megrendelés árát?

Az ADSMarket rendszere több hónapos kampány esetén egyben számolja a kifizetendő összeget, ám igény esetén ezt módosítani tudjuk.

 

Szükséges-e regisztrálnom, hogy rendelést tudjak leadni?

A rendelés minden esetben regisztrációhoz kötött.

 

Mennyi a rendelés alsó határa, ha van ilyen?

A rendelésnek reklámfelületeink esetében nincs alsó határa.

     

       Vásárolhatok-e magánszemélyként? 

       Az adsmarket.hu a regisztráció folytán lehetőséget biztosít mind magánszemélyként, mind pedig cégként regisztrálni és vásárolni.
      

 

Hova fordulhatok, ha valamilyen problémám van a rendeléssel?

Amennyiben bármi problémád / kérdésed van a rendeléssel kapcsolatban, keress minket telefonon vagy e-mail-ben
tel: +36 20 246 6119
e-mail: info@hedsolution.com

 

Honnan tudom, hogy biztosan sikeres volt- e a rendelés leadásom?

A rendelés leadása után automatikusan e-mail-ben tájékoztatunk a rendelés sikerességéről, illetve telefonon is felvesszük veled a kapcsolatot.

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Az ADSMarket esetében utalásos fizetésre van lehetőség.

 

Mi történik, ha nem fizetem ki adott határidőn belül a megrendelést?

Amennyiben felszólítás után sem kerül sor fizetésre, a megrendelést töröljük.

 

Van-e lehetőség a megrendelés visszamondására?

Igen, amennyiben a kampány kezdetét megelőző 7 napon kívül történik a rendelés visszamondása. Ezt a határt túllépve a kampány bruttó árának 50%-át kell kifizetned. 

 

 

Maradt még kérdésed? Írj nekünk üzenetet, és gyorsan megválaszoljuk: info@hedsolution.com